Cele mai bune 5 combinaţii de alimente care vor face minuni pentru organismul tău

Unele alimente sunt cunoscute pentru beneficiile lor nutriţionale. Dacă singure anumite legume, fructe şi cereale s-au dovedit a fi alegerile excelente pentru sănătatea organismului nostru, este de la sine înţeles că, în combinaţie, aceste superalimente îşi vor dubla beneficiile.

Aşadar, vrei să îţi creşti imunitatea, vrei să ai o piele mai frumoasă, oase mai puternice şi să arzi grăsimile? Există combinaţii de alimente pe care le poţi face pentru a-ţi atinge aceste scopuri. Noi am ales 5 dintre cele mai bune combinaţii de alimente care vor face minuni pentru organismul tău.

Broccoli + Roşii = Control asupra cancerului

Broccoli şi roşiile sunt foarte eficiente în lupta împotriva cancerului, iar oamenii de ştiintă au constatat că împreună pot oferi o protecţie mai bună. Consumate în acelaşi timp sunt mult mai eficiente, decât consumate separat, în încetinirea creşterii celulelor canceroase de la nivelul prostatei.

Sfat: O cană şi jumătate de broccoli şi două căni şi jumătate de roşii (sau sos de roşii) vor face minuni.

 combinatie alimente, beneficii broccoli, rosii

Cicoare + Kale = Oase mai puternice

Kale este regina calciului (conţine de trei ori mai mult decât spanacul). Dar oamenii de ştiintă spun că vei absorbi mult calciu dacă o să combini kale cu cicoarea. De ce? Pentru că această verdeaţă de culoare roşu închis este o sursă bogată de inulină, carbohidraţi care măresc aborbţia calciului în intestine.

Sfat: Amestecă-le într-o salată incredibil de sănătoasă!

cicoare+kale

Ardei roşu + Fasole neagră = O imunitate mai bună

Ai o dietă vegetariană sau pur şi simplu încerci să renunţi la carne? Vei uşura absorbţia fierului dacă adaugi în dieta ta ardei roşu.

Fierul din fasolea neagră vine într-o formă diferită decât cea a fierului din carne şi este mai greu de digerat separat. Consumul de alimente bogate în vitamina C, precum ardeiul roşu, transformă fierul în acel tip care este mai uşor de digerat de către organism.

Sfat: Conform unui studiu, se pare că femeile care au adaugat 63 miligrame de vitamina C în mesele lor (aproximativ o cană de ardei roşu tocat) au absorbit de trei ori mai mult fier.

 combinatie alimente

Iaurt + Afine = Un corp mai puternic

Acesta este o combinaţie ideală după un antrenament intens. Afinele conţin ingrediente care îmbunătăţesc funcţiile creierului, în timp ce iaurtul este o sursă bogată de proteine care repară fisurile din muşchi apărute în urma exerciţiilor fizice.

Carbohidraţii din ambele alimentează muşchii cu glicogen, ce se stochează sub formă de energie (lipsa glicogenului din organism provoacă oboseală).

Sfat: Corpul tău este mai predispus să absoarbă glicogenul în următoarele 15 minute de după antrenament.

 combinatie alimente

Ouă + Mango = O piele mai fermă

Vrei să îmbunătăţeşti aspectul şi fermitatea pielii tale? Încearcă această combinaţie puternică. În mod natural, ouăle sunt bogate în cei doi aminoacizi esenţiali pentru formarea completă de colagen din piele. Toate alimentele bogate în vitamina C, cum ar fi mango, lucrează cu aceşti acizi în creşterea producţiiei de colagen, iar rezerva naturală de colagen din organism este reînnoită după puţin timp. Pielea va arăta mult mai bine!

Sfat: La următorul mic dejun manâncă două ouă şi un mango feliat, care este suficient pentru doza ta zilnică de vitamina C.

combinatie alimente

 ***

Eşti gata să profiţi de aceste combinaţii de alimente cu beneficii uimitoare? Aprovizionează-te cu fructe, legume şi lactate BIO de AICI.

Ţi-a fost de folos articolul nostru? Înscrie-te la newsletter şi vei primi prin e-mail sfaturi pentru o viaţă mai sănătoasă!

 

Surse foto: 1, 2, 3, 4, 5cover

Leave a Reply