Visuel_Panier_1

Cifre noi pe care trebuie să le știi despre produsele bio

A apărut un studiu-analiză pe placul inimii noastre și nu aveam cum să nu-l împărtășim cu voi. Niște cercetători de la Washington State University și Newcastle University și-au pus în plan să compare 343 de studii făcute până acum pe tema diferențelor nutriționale dintre produsele organice și cele crescute după normele comune ale agriculturii.

Vă povestim direct concluziile, căci ni se par extrem de grăitoare și utile, pentru noi toți. Așadar, oamenii de știință au descoperit că:

• culturile organice conțin, în medie, cu 17% mai mulți antioxidanți decât culturile convenționale • unele dintre culturile organice analizate – de fructe, legume sau cereale, au avut o concentrație de antioxidanți cu 60% mai mare decât cea conținută de aceleași produse, dar ne-organice

• nivelul de flavonoizi, cei care sunt asociați cu un risc scăzut de infarct, a fost cu 69% mai ridicat în alimentele organice testate

• cantitatea de pesticide descoperită în culturile organice a fost de 3-4 ori mai mică decât cea din culturile convenționale

• cantitatea de pesticide descoperită în toate tipurile de marfă organică supusă analizei a fost între 10 și 100 de ori mai mică decât în cazul produselor ce nu erau bio

Pentru toate aceste motive și încă multe altele, vă așteptăm la Biocorner. Ne găsiți online, în zona Dorobanți și în centrul comercial Jolie Ville.

Sursa: http://www.huffingtonpost.com/danielle-nierenberg/is-organic-food-better-fo_b_5787374.html

Sursa foto : http://www.lycee-horticole-grenoble-st-ismier.educagri.fr/fileadmin/user_upload/livre/visuel_panier_1.jpg