Ce să faci cu varza Kale?

Varza Kale a intrat relativ recent pe piața noastră însă, datorită proprietăților pe care le are, considerate de mulți miraculoase, a ajuns super-alimentul momentului. Varza Kale este plină de minerale, vitamine și antioxidanți. Aceasta asigură 10% din necesarul zilnic de calciu, 200% din necesarul de vitamina A, 680% din necesarul de vitamina K și 140% din cel de vitamina C. Consumul ei în mod regulat poate scădea considerabil riscul de cancer ovarian sau cancer la sân, protejează vederea și diminuează riscul dezvoltării bolilor de inimă. Iată câteva moduri prin care te poți bucura de beneficiile verzei Kale:

Suc de varză Kale

Kale este cel mai adesea folosită pentru sucuri verzi. O poți combina cu mere, morcov, lămâie, spanac sau portocale. Dacă vrei să prepari suc de Kale, este indicat să folosești un storcător prin presare la rece. Poți însă să prepari cu succes și smoothie-uri într-un blender obișnuit.

Salată cu varză Kale

Frunzele de Kale sunt folosite de asemenea și în salate. Poți să adaugi roșii, avocado, caju sau ceapă și îi poți pune alături un dressing răcoritor. Perfectă pentru zilele de vară, nu-i așa?

Gustare sănătoasă: chipsuri din Kale

Dacă nu poți renunța la micile “ronțăieli” poți opta pentru o variantă mai sănătoasă cum ar fi chipsurile din legume. Varza Kale este și ea potrivită pentru tipul acesta de gustări. Taie frunzele în bucăți mari, spală-le, stropește-le cu puțin ulei de măsline și adaugă puțină sare. Lasă-le la cuptor, până când devin crocante.

Ţi-a fost de folos articolul nostru? Abonează-te la newsletter şi vei primi prin e-mail sfaturi pentru o viaţă mai sănătoasă!

Stay healthy! Shop BIO!

*

Sursa foto: healthyline.com

Leave a Reply