BIOidei: Clătite cu ciuperci, varză roșie, tofu și sos de muștar

Surprinde-ți persoanele de dragi cu o rețetă inovativă, sănătoasă și care nu necesită foarte mult timp petrecut în bucătărie. Poți savura această rețetă atât la masa de prânz de la birou, cât și seara, deoarece nu conține multe calorii. Clătitele cu ciuperci, varză roșie, tofu și sos de muștar sunt ideale pentru persoanele care țin dietă, post, sunt vegane sau pur și simplu amatoare de bunătăți.

Iată ce beneficii aduc organismului ingredientele vedetă din această rețetă:

Ciupercile – sunt alimente importante de introdus în alimentație deoarece nu conțin grăsimi, zahăr sau sare. Acestea au în compoziție o cantitate mare de fibre, vitamine (B1, B2, B3, B6, acid folic) și minerale esențiale (potasiu, magneziu, cupru, sodiu, fier și fosfor). De asemenea, ciupercile sunt bogate în atioxidanți și conțin antibiotici naturali ce pot lupta cu infecțiile.

Varza roșie – conține de opt ori mai multă vitamina C față de varza albă, substanțe antioxidante, pigmenți care blochează dezvoltarea virușilor gripali, a celor care produc hepatita sau herpesul și cu ajutorul său sunt prevenite răcelile, infecțiile bronșice, pulmonare și urinare recidivante.

Tofu – echilibrează nivelul de estrogen din organism, protejează sistemul osos, oxigenează corespunzător sângele, previne instalarea bolilor, întârzie îmbătrânirea, are un nivel ridicat de sațietate, iar soia din compoziția acestuia scade colesterolul.

Timp de preparare: 50 de minute

Număr porții: 4

Ingrediente:

Mod de preparare:

  1. Pentru sos, încălzește 20 g unt și amestecă-l cu 10 g de făină, când compoziția s-a omogenizat, adaugă supa vegetală și lasă totul pe foc încă 5 minute. Muștarul, sucul de lămâie, sarea și piperul se vor adăuga la sfârșit.
  2. Pentru clătite, încălzește 20 g unt și adaugă-l într-un mixer alături de lapte, făina rămasă și ou. Se mixează până când compoziția capătă o textură cremoasă. Se lasă de o parte pentru 20 de minute.
  3. Unge o tigaie cu ulei de măsline și dă startul clătitelor.
  4. Taie tofu în cubulețe de 2 cm, feliază ciupercile, tocă varza roșie și ceapa în felii subțiri.
  5. Încinge 2 linguri de ulei de măsline și sotează ciupercile, ceapa și tofu.
  6. După ce ai aranjat toate ingredientele pe clătită, mai încălzește încă o dată sosul pentru ca rețeta să fie făcută ca la carte.

Enjoy it! 🙂

Sursă foto: www.denns-biomarket.de

*

Ţi-a fost de folos articolul nostru? Abonează-te la newsletter şi vei primi prin e-mail sfaturi pentru o viaţă mai sănătoasă!

Stay healthy! Shop BIO!

Leave a Reply