BIOidei: Batoane vegane din curmale, semințe de cânepă și scorțișoară

Rețeta acestor batoane vegane a fost creată de prietenii noștri de la Dieta de rotație și pentru că sunt extrem de bune :), am decis să v-o oferim și vouă! Sunt foarte simplu de pregătit, fără cuptor. Trebuie doar să înmuiați puțin curmalele pentru a le putea mărunți în blender. Dacă aveți un blender mai micuț, vă sfătuim să pregătiți jumtate din cantitate pentru că le puteți păstra doar câteva zile în frigider.

Ingrediente:

Mod de preparare:

  • Alegeți sâmburii din curmale și le puneți-le la înmuiat minimum 30 min.
  • Scurgeți curmalele de apă (pentru a nu rămâne așa dulci)
  • Adăugați în vasul robotului cele 200 g curmale înmuiate (scurse de apă), 50 g apă plată și 1 lingură lămâie și le mixați.
  • Într-un bol adăugați: curmalele mixate, semințele de cânepă, pudra de proteină de dovleac (dacă nu aveți, mai adăugați 20 gr de semințe de cânepă), fulgii de ovăz fără gluten, scorțișoara și semințele de chia și le omogenizați.
  • Presați amestestecul între două foi de hârtie de copt și lăsați la frigider minim 2-3 ore să se întărească.
  • Tăiați batoanele în formele dorite folsind feliatorul pentru pizza.

Iată care sunt recomandările Elenei de la Dieta de rotație:

Batoanele se păstrează câteva zile la frigider, însă nu le închideți ermetic, lăsați-le puțin să respire.

De ce sunt bune aceste batoane?

  • curmalele au multe minerale și vitamine și sunt supranumite pâinea deșertului
  • semințele de cânepă sunt bogate în Omega 3, la fel ca cele de chia
  • dovleacul a fost adăugat pentru a crește cantitatea de proteină
  • fulgii de ovăz mențin sațietatea și au un indice glicemic mai mic față de alte cereale
  • scorțișoara conține antioxidanți, ajutând sistemul imunitar

*

Ţi-a fost de folos articolul nostru? Abonează-te la newsletter şi vei primi prin e-mail sfaturi pentru o viaţă mai sănătoasă!

Stay healthy! Shop BIO!

Leave a Reply