Alimentele care te ajută să slăbești

Organismul uman are nevoie de alimente care conțin substanțe nutritive puternice și antioxidanți care pot ajuta corpul să piardă în greutate sau să se mențină în formă. Ca un bonus, aceste alimente ajută și la prevenirea bolilor sau a apariției semnelor de îmbătrânire. Dacă ai hotărât să ții o dietă sau pur și simplu dorești să mănânci mai sănătos, trebuie să iei în considerare alimentele prezentate în topul de mai jos:

  1. Somon – pentru a slăbi poți începe prin a înlocui carnea roșie cu somonul, iar rezultatele se vor simți în doar câteva zile. Somonul te ajută să nu mai consumi grăsimi și să simți senzația de sațietate, deoarece acesta conține proteine slabe care satisfac pofta de mâncare. Pe lângă proteine, somonul are un procent ridicat de acizi grași Omega 3, substanțe pe care corpul uman nu le poate produce. Somonul poate fi servit la cină, preparat la cuptor cu garnitură de legume fierte. Desigur este perfect și pentru micul dejun, somon afumat așezat pe o felie de pâine integrală.
  2. Avocado – acest fruct menține senzația de sațietate deoarece are în componență fibre și proteine, necesare pentru buna funcționare a organismului. Este deosebit de bogat în acid oleic mononesaturat, același tip de grăsime aflat și în uleiul de măsline. Avocado este o completare perfectă a salatelor de legume deoarece conținutul lor de grăsimi poate crește absorbția carotenoidului antioxidant din legume de la 2,6 la 15 ori. Aşadar,consumul de avocado este indicat într-o dietă, atât într-o salată, cât și copt sau chiar consumat crud. O atenționare este să nu vă folosiți de combinația guacamole și chips-uri deoarece această combinație devine o bombă calorică. 
  3. Grapefruit – arde repede grăsimile și în plus are un conținut ridicat de apă și fibre care, ca și la avocado, aduce rapid senzația de sațietate în organism. Recomandarea specialiștilor este să mâncați o jumătate de grapefruit de trei ori pe zi înainte de fiecare masă. Majoritatea persoanelor care încearcă această dietă timp de o săptămână reușesc să slabească între 6 și 8 kilograme. Acest fruct are și o cantitate mare de vitamină C. Din grapefruit se pot face și sucuri, smoothie-uri sau se poate consuma crud.
  4. Migdale – sunt pline de proteine, fibre și grăsimi sănătoase, ceea ce le face perfecte pentru gustările dintre mese. Ele pot fi și periculoase pentru siluetă dacă sunt consummate în cantități mari. O porție de migdale este eficientă dacă nu se depășește cantitatea de 23 de nuci întregi. Pentru a obține fibre și proteine ​​fără a se lua în greutate, specialiștii sugerează să mănânci migdale crude, nesărate, în loc de o brioșă cu carbohidrați sau la micul dejun. Aceștia recomandă, de asemenea, presărarea de migdale pe ovăz sau măcinarea lor și presărarea pe bucăți de mere sau bețe de țelină.
  5. Varză legumă cu calorii scăzute, încărcată cu substanțe nutritive cum ar fi calciu, potasiu și vitamina A. O cană de varză mărunțită conține 18 calorii, aproximativ 4 grame de carbohidrați, două grame de fibre și mai puțin de un gram de grăsimi și proteine fiecare. Varza, ca parte a unui plan de nutriție în ceea ce privește pierderea în greutate, o puteți mânca alături de o mulțime de alimente fără a alimenta caloriile. Varza murată este bună de introdus în dietă pentru a menține sănătatea intestinală. O rețetă foarte răspândită în ultima vreme pentru dietele de slăbit este supa de varză. Principalele avantaje ale dietei cu supă de varză sunt arderea rapidă a grăsimilor și conținutul scăzut de calorii. Numărul de kilograme pierdute cu ajutorul acestei diete este direct proporțional cu cantitatea de supă consumată, astfel, cu cât se consumă o cantitate mai mare, cu atât pierderea în greutate va fi mai considerabilă. 

*

Ţi-a fost de folos articolul nostru? Abonează-te la newsletter şi vei primi prin e-mail sfaturi pentru o viaţă mai sănătoasă!

Stay healthy! Shop BIO!

Leave a Reply