7 motive pentru care ar trebui să adopți o dietă vegană

Începând din 1994, noiembrie este recunoscută la nivel internațional drept luna dedicată stilului de viață vegan. Pentru că noi încurajăm un stil de viață cât mai sănătos, ți-am pregătit un articol în care îți prezentăm șapte beneficii ale unei diete vegane.

  1. Reduce grăsimile saturate

Atât carnea, cât și produsele lactate conțin cantități mari de grăsimi saturate. Consumate în exces, acestea pot cauza probleme cardiovasculare. În plus, o dietă vegană înseamnă înlocuirea grăsmilor saturate cu grăsimi naturale. Astfel de alimente bogate în grăsmi sănătoase sunt unul de cocos, uleiul de măsline și avocado.

  1. Scade riscul de cancer

Conform unor studii realizate în Marea Britanie, unul din zece cazuri de cancer este cauzat de o dietă nesănătoasă. Adoptând un stil de viață vegan vei avea, în primul rând, o dietă bogată în fibre, recunoscută pentru stimularea activității intestinelor și, implicit, pentru scăderea cancerului de colon. În același timp, un consum diminuat de produse de origine animală este asociat în mod științific cu o diminuare a riscului de cancer la sân.

  1. Te ajută să pierzi mai ușor kilogramele în plus

O dietă vegană te va ajuta să slăbești, dar și să te menții în formă. Asta datorită cantității mici de grăsimi saturate care există în preparatele vegane. În plus, alimentele bogate în fibre precum cerealele integrale contribuie la instalarea rapidă a unei senzații de sațietate. Dincolo de asta, dulciurile vegane sunt mult mai sărace în calorii decât variantele care au în componență ingrediente de origine animală.

  1. Îți oferă mai multă energie

O dietă bogată în vitamine și minerale este recunoscută pentru puterea de a preveni stările de oboseală și pentru a-ți reda energia. În plus, consumând multe fructe și legume, vei ține la distanță afecțiunile asociate carenței anumitor minerale, precum migrenele și depresia.

  1. Întărește unghiile și părul în mod natural

Dacă ai probleme cu fragilitatea unghiilor sau căderea părului, nu vei mai fi nevoită să cauți soluții externe sau suplimente alimentare pentru aceste probleme. Asta datorită numeroaselor vitamine și minerale. O dietă vegană este, în primul rând, o dietă în care fructele și legumele joacă un rol central.

  1. Crește în mod natural imunitatea

O dietă bogată în vitamine și minerale poate contribui semnificativ la imunitatea întregului organism. Astfel, consumând alimente vegane, vei putea crește rezistența organismului, atât la virușii de sezon, cât și în fața unor afecțiuni severe. În plus, o dietă vegană este asociată și cu o speranță de viață mai mare.

  1. Scade nivelul colesterolului

Carnea roșie și albă, brânza și alte produse de origine animală conțin grăsmi saturate care contribuie la creșterea nivelului de colesterol. Conform studiilor, s-a demonstrat că trecerea la o dietă vegană duce la scăderea nivelului colesterolului cu până la 35%.

Bineînțeles, o dietă sănătoasă înseamnă mai multă atenție acordată produselor alimentare pe care le folosești. Te așteptăm în magazinele Biocorner pentru a alege cele mai sănătoase produse vegane pentru tine și familia ta.

Surse:

http://bit.ly/2mihImE

http://bit.ly/2jm5f0s

Leave a Reply