EF ZIN ECO CUSCUS 500G

21,00 lei

Eco
Țara de proveniență:  

Ai pofta de ceva bun, dar n-ai timp? In 5 minute, cat se fierbe cuscusul BIO, poti taia legumele preferate si gata: ai obtinut o salata sanatoasa, dar satioasa, plina de fibre, proteine si vitamine. Cuscusul este un ingredient versatil, ideal ca baza pentru nenumarate preparate. Il poti combina si cu naut sau quinoa, il poti savura ca garnitura pentru pui, peste sau fructe de mare sau poti crea un mic dejun dulce cu lapte de migdale, nuci, miere si scortisoara.


Ingrediente :Faina din GRAU dur*, apa, sare.

*= Ingrediente din agricultura ecologica certificata

Informatii despre alergeni :

Contine :grau, gluten

Poate contine urme de : OUA sau LAPTE.
Beneficiile cuscusului
•    Cuscusul contine un procent ridicat de proteine si foarte putine grasimi, ceea ce asigura sanatatea pielii, a muschilor, a organelor si a altor tesuturi din organism.
•    Este bogat in fibre, ceea ce previne constipatia si mentine sanatatea tractului intestinal.
•    Are vitaminele esentiale organismului, in special vitamina B (B6, tiamina, niacina, riboflavina).
•    Cuscusul contine seleniu, esential pentru sanatatea reproductiva, echilibrul tiroidei, sinteza proteinelor si eficienta sistemului imunitar.
•    Cuscusul este ideal in procesul de slabire, pentru ca ofera satietate, are putine calorii si un procent scazut de sodiu, colesterol si grasimi saturate.
•    Proteinele continute in cuscus regleaza metabolismul corpului.

Cum il poti savura
Poti consuma cuscusul la mic dejun, la masa de pranz sau la cina. Fierbe-l 5 minute sau toarna apa fierbinte peste el si tine-l acoperit 10 minute pana absoarbe apa. Combina-l cu morcovi taiat cuburi si migdale trase in tigaie. Adauga merisoare si putina feta pentru a crea un preparat surprinzator. Poti folosi cuscusul si ca umplutura pentru rosii, alaturi de ierburi si branza. Iar daca vrei un mic dejun inspirat, foloseste-l ca pe orice alta cereala, cu lapte vegetal sau iaurt.
Timp de fierbere: 5 minute.

Informatii nutritionale medii la 100 g :
Energie: 386 kcal
Proteine: 13,5 g
Carbohidrati: 70,3 g
Total grasimi: 3,0 g

Cantitate

S-ar putea să-ți placă și…

0
    0
    Coș