Cinci fructe care nu trebuie să lipsească din meniul copilului tău

Alcătuirea meniului celor mici este o sarcină destul de dificilă pentru părinți. Pe de o parte, există controversele legate de posibilele efecte negative ale anumitor alimente, în timp ce, pe de altă parte, știm cu toții că organismul în creștere are nevoie de foarte mulți nutrienți. Există câteva fructe care le sunt recomandate copiilor atât pentru proprietățile lor benefice, cât și pentru savoarea lor deosebită.

Banane

Bananele au fost mereu pe gustul tuturor, indiferent de vârstă. Sunt dulci, cremoase și aromate și nu provoacă aciditate la stomac. Ba chiar dimpotrivă, au rolul de a calma digestia mai agitată. Conțin vitamine din gama B, iar asta le aduce celor mici mai multă bună dispoziție. Le sunt recomandate și micuților anemici, pentru că stimulează producția de hemoglobină din sânge.

Continue reading Cinci fructe care nu trebuie să lipsească din meniul copilului tău

Cum să introduci mai multe legume în alimentația familiei

Recomandate de nutriționiști pentru multiplele beneficii pe care le aduc sănătății, legumele nu se află pe lista preferințelor culinare ale tuturor, mai ales în rândul celor mici. Câteva trucuri simple ne pot ajuta să le aranjăm atractiv și să le „strecurăm” printre alte preparate, așa încât familia să nu piardă nimic din bogăția lor de nutrienți.

Legumele sunt alimentele ideale. Între altele, au avantajul că nu îngrașă, ajută la o digestie bună, susțin sistemul imunitar și ne umplu de energie. Pe de altă parte, pot să aibă un gust fad și să arate puțin apetisant în farfurie, așa că nu au succes la masă. O soluție la îndemână ar fi alegerea supelor cremă. Cu un blender, niște mirodenii și combinații simple de ingrediente, legumele se pot transforma în preparate de o savoare neașteptată.

Continue reading Cum să introduci mai multe legume în alimentația familiei